chokad??

Jag red ute idag. Ronja var ute med Lill-Birk och skrittade honom i padocken. Jag rider precis som vanligt sen säger jag till Ronja: Nu ska jag galoppera en sista gång.
Jag börjar galoppera och så ska jag svänga men det blir alldeles för snävt och Bonnie halkar på isen.
Vi ramlar omkull och ligger på marken i nån sekund. Jag inser snabbt att jag sitter fast med foten i stigbygeln.
Jag drar fort bort den för att inte fastna.
Jag hinner precis ta bort den innan hon reser sig upp.
Jag sitter chokat kvar på marken.

Ronja:
Gick det bra?
Jag: Ja men hur gick det med henne?
Ronja: Det ser ut som det har gått bra.

Jag tar ut henne ur paddocken och skrittar hon ser inte halt ut i alla fall. Jag blev verkligen rädd tänk om hon hade skadat sig. Hon fick inte ett enda litet sår som tur var.


Kommentarer
Postat av: Princess<3

oj! vilken tur att det inte hände något

2010-04-12 @ 13:21:38
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0