Underbara...

Nu är jag hemma efter en jätte god middag hos mormor och morfar :)
I dag red vi ut i det vackra vädret, det var +10 och soligt. Superfint :)
Det var jag Jennifer, Moa, Ronja och Ronja. Frida och Klara hängde också med men dom gick bara bredvid :)
Det var verkligen jätte mysigt, när vi kom tillbaks från ridturen släppte vi ut dom i hagen igen eftersom det var så fint väder :)
Jag gav Bonnie en hötuss och så satte jag mig ner på höpåsen. Jag hör Ronja ropa från Tindras hage: Det är verkligen härligt att ha häst i bland.
Jag svarar: Ja det är det verkligen. Jag sitter där och tänker på hur underbart snäll och fin hon är. Hästar är verkligen underbara.
Hon har verkligen en stor personlighet som ingen annan har. Hon är så gosig och litar verkligen på en.
Men när man ska rida vill hon bara springa. Men hon är en travare så det får man räkna med.
Jag vill verkligen inte lämna tillbaks henne men det blir inte roligt för nån av oss om vi inte trivs med varann när vi rider.
Jag vill nästan ha kvar henne bara för hennes personlighet och hennes underbara sätt att vara.
Jag älskar henne verkligen<3
Men dom som hade henne förut älskar henne lika mycket som jag gör.







Hon är underbar<3


Kommentarer
Postat av: Princess<3

oj oj oj sååå söööt, vill du följa min blogg via bloglovin?

2010-04-06 @ 08:42:16
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0