Fredag typ:)

Ja i dag har jag varit på skolan som vanligt :S
Efter skolan for jag med Ronja till stallet:)
Först tog vi in hästarna och borsta och så sen tog vi en ridtur... inne xD det var så snöigt ute :S Det gick ganska bra, fast hon har jätte dålig kondis, men det är bara att träna upp :)
Sen så pysslade vi om dom vi stog och borstade dom och gjorde flätor och så. :)
Sen så var det bara det tråkigaske kvar. Mocka. Ronja rensade ut allt kiss det gjorder jag med fast hon hade mer. Jag har box oxh hon har spilta så det var nog kiss bedd där förrut.
Sen fyllde jag på sex skottkärrer med spån :)
Jag sa att hon fick en princess bedd och det fick hon ju :)
Precis när jag hade släppt in henne i boxen, vad gör hon?
Hon kissar. Här har jag stått jätte länge och tagit bort kiss och så kissar hon.
Jag vart lite irriterad men jag tog bort det på direkten så... det var inte så farligt:)
Här får ni se lite bilder från stallet i dag :)

Här hade hon fint:)

Sockan låg och vilade :)

Bonnie på hennes princess bedd xD<3
Det var det som hände i dag typ, får se om jag skriver i morrn.
pussOkram<3

Kommentarer
Postat av: vindensmelodi

Åh hon var jättefin! Så kul att få se henne irl :)

2010-03-03 @ 21:07:40
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Friiiiidah

HON ÄE SÅ FIN<3

2010-03-09 @ 12:29:16
URL: http://friiiiiidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0