Stallet i dag :P

Jag fodrade ju i dag också så nu har jag gjort bort all mina fodringar för denhär terminen :D Känns så skönt att ha gjort bort de.
Vid 12 så kom Lina och frågade om jag ville rida ut med henne. Det ville jag såklart :P Hon tog sockan och jag tog Zazza, det gick jätte bra och detr var jätte mysigt. Det var soligt och faktiskt ganska varmt :)
Fast sockan var rädd för valskyltarna ;p
Sen när vi hade kommit tillbaka så skulle Lina köra Lill-Birk :) Då frågade Emma om jag ville rida Bella och det ville jag, jag hade ändå inget annat att göra tills klockan 4.
Först skulle jag rida med Lina på vägen men vi han inte med och Bella var så tittig så jag red bara en bit sen vände jag. När jag var påväg tillbaka tills stallet kom det typ en cross eller en moppe eller vafan det var, och Bella blev jätte rädd. Sen när han hade kört förbi oss så gasade han på så det lät som satan. Då blev hon ännu räddare så då blev hon rädd för typ allt.
Tillexempel ett löv som föll från ett träd... 
Jag blir så jävla förbannad på mäniskor som inte kan fatta att hästar kan bli rädda!!
Så nu blire väl duschen och sen kolla på teve elr nåt sen ska jag sova jag är jätte trött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0