Jag har tråkigt..

SENASTE:
Dryck: Oboy
Telefonsamtalet: Pappa
SMS: Pappa
Sång du lyssnade på: Minns inte, nån dålig
Gången du grät: I helgen

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Dejtar inte, men träffat någon ja
Varit kär?: Ja
Förlorat någon speciell person: Kan man säga
Varit deprimerad: Nja, tror inte det
Varit så trött att du somnat sittandes: Jo det har hänt

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Lila
färg 2: Grått
färg 3: Svart

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Flera stycken :)
Fått ditt hjärta krossat: Nja
Krossat ett hjärta? Tyvärr ja
Skrattat så att du har börjat gråta: Haha, flera gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: Jaa
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jo
Fått reda på att någon har pratat om dig: Jadå
Kysst en kompis: Haha yes!


BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: En del av dom
Hur många barn vill du ha: Två eller tre :)
Har du några husdjur: Japp, min söta kisse Lisa :)
Vill du ändra ditt namn: Nja.. Nej det funkar
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var på skolan, sen hemma och åt tårta! :)
Vilken tid vaknade du idag: Halv åtta
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var på väg att gå och lägga mig
Någonting som du längtar till: Lovet och vissa personer
Senaste gången du träffade din pappa: Typ en och en halv timme sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: För mycket..
Vad lyssnar du på just nu: Min klass som skriker på idrotten
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Jadå
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag inte får gå från idrotten
Vad är ditt namn: Ragna
Singel/upptagen: Singel..
Stjärntecken: Våg
Kille eller tjej: Tjej
Snygg/ful?: Det är väl upp till vad man tycker, men nog kan jag vara snygg ibland
Gymnasie: Malgomajskolan
Högskola: Inte än i alla fall..
Hårfärg: Blondin ;)
Långt eller kort: Ganska lång tycker jag
Längd: 173cm
Vad gillar du gällande dig själv: Mina ögon och min längd
Piercings: Öronen och naveln
Tatueringar: Nej, men vill skaffa sen nån gång
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: Ingen
Piercing: Öronen
Tatuering: Ingen än
Bästa vän: Ottilia
Sporten du spelade: Simning?
Husdjur: Min kisse som jag fortfarande har kvar :)
Vaccination du minns: Ingen aning
Konsert: Ingen, haha
Förälskelse: Manne i tvåan kanske?
Alkohol du drack: Råkade ta mormors glas med vin när jag var liten..

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Är du på väg att: Vänta på att vi ska sluta
Lyssnar du på: Folk som pratar
Väntar du på: Att få sluta

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Japp
Vill du gifta dig: Tror inte det, men vet inte
Karriär i åtanke: Ingen jävla aning

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon.. Eller båda
Kramar eller pussar: Beror på
Kortare eller längre: Spelar ingen roll, men helst längre
Romantisk eller spontan: Romantisk
Snygg mage eller snygga armar: Båda
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar, men kan även vara snyggt med piercing i ögonbrynet
Känslig eller inte: Lagom känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande helst
Bråkstake eller tveksam: Lite av båda

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Jodå
Tappat glasögon eller linser: Använder inte sånt
Haft sex på första dejten: Dejtar inte, men ja
Krossat någons hjärta: Ja..
Har du blivit arresterad: Nej, jag är en snäll flicka :)
Dissat någon: Har hänt
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja..

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ibland
Mirakel: Beror på
Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men förälskelse kanske
Himlen: Nä
Tomten: Klart jag gör!
Att kyssas på första dejten: Yes
Änglar: Det finns dom som är som änglar, så ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nope
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja
Vad kan du verkligen inte leva utan: Det är mycket, men mina vänner, familj och mobil
Vad vet inte så många om dig: Jag vet inte, men säkert något hemligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0