Lill Lördag!

God kväll mina vänner! ;) Idag har jag jobbat hela dagen, eller från halv 8 till 3. Fast fick som tur var sluta tidigare, mycket skönt!
Sen for jag på sportringen och kollade på joggingskor, hittade ett par som var både sköna och snygga. Det gillas! :) Sen bjöd mormor och morfar på fika, gott va det! Efter det åkte jag hem och tog ett litet powernap innan middagen :) 
Annars är jag bara sjukt trött, höll på att somna i soffan idag då vi hade rast. Haha ;) Så det är skönt att sista dagen är imorgon och då jobbar jag bara till halv 3, sen blir det hem och packa det sista för på fredag åker vi till Göteborg. Eller vi åker halva vägen på fredag, jag tror vi skulle sova i Mora, det blir säkert bra! Så på Lördag åker vi resten :)
 
Nya skor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0