Roligaste på länge

Nu är jag hemma efter en lång dag. Vi fick sluta tidigt idag så då följde jag med Jonna hem och vi pratade och hade mysigt. Var så länge sen vi umgicks så det var kul :)
Sen gick jag till stallet och där hade jag riktigt kul! Jag tror jag aldrig har skrattat så mycket på en ridlektion eller ridit så dålig heller för den delen :p
Vi red dessutom barbacka och hoppade, men det gick ju bra i alla fall :)
Sen åkte jag för att kolla på Arvids julavslutning och fikade lite och köpte typ 10 lotter, men inte fan vann vi något ändå.
Men det var mysigt ändå :)
Nu har jag nyss duschat och gjort klart historian, snart ska jag gå och lägga mig är så jävla trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0