Finns det något värre än Måndagar?

Hej hej på alla er glada, ledsna, trötta, pigga, arga, sura, ensamma, rädda o.s.v, haha. 
Idag när jag vaknade var jag sjukt trött, hade sovit jätte dåligt och vaknat flera gånger under natten, inte likt mig.. Det tog ett tag innan jag piggnade till, men efter första lektionen var jag ganska vaken :p
Efter lunch hade vi naturprov, det kändes som att det gick helt okej bra, jag kommer nog inte få F i alla fall :) Efter det en jobbig samhällslektion innan vi slutade. När vi slutat hängde jag med Martina på Bc och tränade, jätte skönt att känna att man får känna sig lite duktig ibland ;) Dessutom behöver jag verkligen träna nu och börja äta nyttigare..
Sen åkte vi hem till henne åt, snackade en snabbis med Dan och Jeppe, sen var vi bara uppe på hennes rum och pratade, mysigt! :)
Sen kom Fabian och var med ett tag innan jag for hem. Nu sitter jag här ganska ensam på mitt rum och jag ser att sängen längtar efter mig, så snart ska jag sova, är jätte trött och det är något jag hatar att vara...
Jaja, godnatt på er och sov så sött! :)
 
Så gott vill jag också sova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0