Min torsdag :)

Det har varit en jätte bra dag idag! Idrott hel förmiddagen dör vi spelade voleyboll och sen var i gymmet där vi bara satt och pratade :p sen hade vi lunch och efter det svenska då vi såg på film Gilbert Grape, den verkar riktigt bra :)
Sen matte innan vi slutade, väldigt chill dag :)
 
Nu har jag för ett tag sen kommit hem från stallet och vi hade hoppning idag. Det gick ovanligt bra och det var riktigt kul! Jag red Sockan och det tog ett tag innan han kom igång ordentligt men efter det gick det skit bra! :)
Nu sitter jag bara vid datorn och jag ska nog gå och duscha och sen kolla lite på tv innan jag går och lägger mig. Det känns jätte skönt med fredag imorgon, veckan har varit lång..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0