Svar på frågestunden :)

snyggaste personen du vet? Jadu det går inte att välja, det finns alldeles för många ;)
bästaste personen du vet? Men det är väl alla mina kompisar :)
favoritfärg? Lila!
 
hej! jag älskar dina bröst har du någon hemlighet till dom? Haha, nej tyvärr har jag inte det
 
 
vad är det pinsammaste du gjort i sängen? Jah vet faktiskt inte, jag brukar inte vara så pinsam av mig :p
 
hur många har du legat med? Jag tycker det är lite personligt, men jag kan säga att man kan räkna det på fingrarna :)
 
 
vem är ditt bästa ligg? Det är jättesvårt att svara på, dom flesta är väl bra på sitt sätt :)
 
 
vars köper du dina string ? Cubus och H&M
 
 
varför är du så jävla äcklig och slampig? Jag vet inte varför du tycker så för det är inte min egen uppfattning om mig själv, så jag kan inte svara på den frågan. Även fast du är anonym så vet jag nog vem du är :)
 
 
Vad går du för linje och varför valde du den? Jag går första året i samhällsvetenskapliga linjen i vilhelmina och jag valde den för att jag vill ha en bred linje. Jag funderade först på natur men det verkade alldeles för jobbigt :p
Håller du på med någon just nu?
Nej
Vad vill du jobba med?
Jag har faktiskt ingen aning :p
Vem står dig närmast förutom michaela?
 Det måste nog vara Enya och Jonna än fast vi har glidit ifrån varandra då vi inte gick i samma klass längre
 
 
Håller du på me nån som du tror de kan bli nått av? Nej inte just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0