8. Din familj

Min familj är den bästa som finns, jag bor ju som sagt med min pappa Per, låtsasmamma Ann-Jessica, lillebror Isak och halv lillebror Arvid. Jag har även en halv lillasyster som heter Matthea, sen har jag ju Michaela också som jag brukar kalla min syster för att vi står varandra så nära och är som systrar, utan att vi är släkt :)
Min mamma finns inte längre här, hon gick bort när jag var 12 i cancer.
Sen står dom flesta i min släkt mig väldigt nära, det är inte så många jag har t.ex bara 5 kusiner.
Men jag älskar hela min familj och det är den bästa som finns, jag skulle inte vilja ha någon annan :)
 
Lillasyster Matthea :)
 
Lillebror Isak :)
 
Lillebror Arvid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0