Frågor..

Visste du ..
att jag vill ha –
Lov!
att min senaste kyss –
Var med en god vänn
att jag lyssnar mest på –
Musik!
att jag pratar –
För mycket ibland..
att jag inte gillar –
Folk som ljuger
att min första riktiga kyss –
Var ganska pinsam
att jag avskyr när folk snackar –
Skit bakom ens rygg!
att kärlek är –
Fint när man får det
att jag gillar att –
Mycket!
att jag alltid kommer att –
Sakna någon
att jag är hemligt förälskad i –
Någon
att sist jag grät var –
I helgen
att min mobiltelefon är –
Dum!
att när jag vaknar på morgonen –
Är jag trött
att innan jag går och lägger mig-
Kollar jag på mobilen
att idag har jag –
Haft matteprov
att jag just nu tänker på –
Att jag vill sluta
att i kväll ska jag –
Vara med kompisar och ha kul!

att i morgon kommer jag – Sova halva dagen!
att jag hoppas –
Att allt inte var så svårt

Har du:
Någon som förstår dig?
Ja
Någon som du saknar?
Alltid
Någon som du hatar?
Hatar ingen, men ogillar vissa
Vem kramade dig senast?
Martina?
Vem pussade dig senast?
Minns inte
Vem ringde dig senast?
Enya :)
Vem ringde du senast?
Michaela
Vem var hemma hos dig senast?
Bra fråga..
Vem var du hemma hos senast?
Michaela
Har du några kärleksproblem?
 Inte just nu
Har du pratat med någon idag?
Ja många
Har du gråtit idag?
Nejdå
Har du skrattat idag?
Varje dag!

Jag:
Svär ofta?

Sjunger i duschen?
Alltid!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan?  
Helst inte
Skrattar åt dina egna skämt?
Ibland
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
Tror inte det

Har du:
piercingar?
Naveln och öronen
Syskon?
Ja 3 :)
Jobb? 

För många vänner?
Lagom
Rymt hemifrån?
Nej
Färgat håret?
Japp
Bra självförtroende?
Jodå
Sagt "jag älskar dig" till någon?
Ja
Varit kär?
Ja
Gjort något olagligt?
Haha vem har inte?
Somnat i skolan?
Ja faktiskt
Brutit ett ben?
Nej
Tappat bort mig i min hemstad?
Nej
Sett en fallande stjärna och önskat?
Japp
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra?
Ja..
Smugit ut utan lov?
Ja
En hemlighet som ingen annan vet?
Ja
Sovit en hel dag?
Japp
Somnat gråtande?
Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll?
Ja
Blivit generad inför folk?
Haha ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen?
Nej
Ätit musslor?
Nej, blä!
Haft ett förhållande i under en månad?
Tror det
Blivit kallad player?
Nja
Färgat ditt hår svart?
Nej

Vad:
Längtar du till mest just nu?
Att sluta skolan och få lov!
Ska du göra i helgen?
Ha kul!
Har du för kläder på dig?
Leggings, linne, skjorta, skärp och stövlar
Gjorde du igår?
Red och gjorde matte
Ska du göra i sommar?
Ingen aning, leva
Åt du senast?
Nyss
Har du för mobil?
Iphone 4s
Vad köpte du senast?
Minns inte

Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen?  Blivit rädd

Vem/vilka:
Slog du senast?
Slåss inte
Fick du sms från senast?
Bea
Pratade du med?
Bea
Skulle du kunna göra allt för?
Flera stycken
Var du med senast av det motsatta könet?
Minns inte
Kan du lita på mest?
Michaela
Vet mest om dig?
Michaela
Sov du tillsammans med senast?
Michaela

Allmänt:
Har du pussat en groda?
Har jag säkert
Kan du hjula?
Tror det
Biter du på naglarna?
Helst inte
Är du EMO?
Haha nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Något kul
Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Ja
Har du sjungit inför publik?
Nej
Följer du mode?
Inte så bra
Är du hungrig?
Nej
Är du blyg?
Nejfrf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0