Kul på en Måndag :)

Nu är jag hemma efter en ganska jobbig dag i skolan och en trevlig kväll :)
Vi slutade tio i tre idag och det var ju skönt i alla fall, så efter skolan gick jag till mormor och morfar för att äta. Vi fick älgstek, potatis och sås, supergott!
Sen gick jag för att träffa Martina, men hon åt så då plockade Ante upp mig och så raggade vi ett tag tills Martina var klar :)
Jag och Martina satt på en bänk och pratade om allt och inget, sen så var Saga sär ett tag också, kul :) Men efter ett tag blev det kallt, så då var Ante så snäll att han räddade oss från kylan ;)
Nu sitter jag här och lyssnar på musik och ska kanske göra lite matte om jag orkar...
 
Saknar redan sommaren :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0