Ridning och tårta :)

Efter middagen åkte jag ner på stallet och eftersom jag trodde att vi hade teori kom jag ungefär 5 minuter innan vi skulle börja. Men då visade det sig att vi skulle ha dressyr så då var det ju bara att skynda sig att byta om och fixa hästen. Det blev lite stressigt och vi blev lite sena, men eftersom vi var sista gruppen idag så drog vi bara över lite :)
Sockan var jätte duktig när vi skulle trava bommar och på ökad galopp, i början snubblade han lite men i slutet gick det super!:)
När jag kom hem fick vi jättegod tårta, när vi grattat klart min låsas mamma så gick jag och duschade :)
Nu ska jag nog lyssna på musik ett tag innan jag hoppar i säng, natti på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0