Jag har tråkigt.

Senaste
Låt du hörde: Imagine Dragons - Bleeding out
Film du såg: Någon film vi såg på samhällsen, Sicko tror jag den hette :p
Mat du åt: Kyckling och ris
Kram: Minns inte
Puss: Jimmy kanske, haha
Känslan: Trött
Bråk: Michaela
Resa: Från villis och hem?
Glädje: Idag
Längtan: Sova?
Dröm: Jag var utomlands med Michaela och vi badade i en jättestor pool sen hittade vi inte hem :( 
Personen du träffade: Pappa
Person du pratade i telefon med: Michaela
Personen du fick sms av: Michaela
Gången du var utomhus: När jag gick från bilen och in :p
Gången hela din familj åt middag tillsammans: För någon timme sen
 
Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Beror på
Hamburgare eller pizza: Pizza 
Kött eller fisk: Kött!
Hund eller katt: Kisse :) 
Aftonbladet eller Expressen: Ingen aning, brukar inte läsa tidningen :p 
McDonalds eller MAX: Lätt Max 
Vin eller Öl: Öl ofc!
Charter- eller skidsemester: Charter 
Sverige eller Utlandet: Båda
Sport eller nyheter: Nyheter
Hockey eller fotboll: Hockey 
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga tror jag... inte så viktigt 
Sommar eller vinter: Måste nog säga sommar där 

5 saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mat?
- Smör
- Ost
- skinka
- juice
Haha inte vet jag :p

4 saker du inte kan vara utan?
- Mobilen
- Mina vänner
- Familen
- Sängen 
 
3 saker du inte kan äta?
- Surströming
- Stark mat 
-  Fil
2 saker som gör dig glad?
- Mina kompisar
- Spontana saker 
1 sak du gör oftast flera gånger i veckan?
- Är med kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0