Snö :)

Igår for ajg till Michaela och sov där, de va kul ;)
Sen i dag har jag inte gjort så mycket på förmiddagen men klockan 6 for jag ner på stallet för att leda Corvette i 20 minuter och sen strecha honom :)
Han tyckte det blev lite läskigt när han blev själv i ridhuset men annars gick det bra.
Sen frågade Maddan mig om jag ville rida Lill-Birk i stället för henne och det gick väl bra för mig :P Så då red jag och Ronja ute i paddocken med Bella och Lill-Birk, det var ganska mycke snö så det blev lite jobbigt för dom.
Men det var jätte mysigt :)<3



Bild på Lill-Birk från förra vintern, inte så bra bild men gullig endå:)


Kommentarer
Postat av: Princess<3

men det var väll en jätte fin bild! ååh vad han är söt! man vill bara pussa han!

2010-12-30 @ 19:25:47
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/
Postat av: Princess<3

ska vi göra en header eller? :P

2011-01-10 @ 22:31:40
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0