Ojdåe!

Jag han inte skriva igår. Eller jag glömde bort det xD Men nu skriver jag iallafall.
I går var jag på stallet vi hade hoppning och jag red Zäta. Vi skulle först hoppa 3 hinder runt C volten, det gick inte så bra. Han fattade fel galopp hela tiden. Men det gick ett par gånger. Sen skulle vi räkna galopp språng mellan två hinder. Först var det ett vanligt rättupstående sen var det ett oxer sen ett till rättumpstående. Det gick ganska bra faktisk.
Han var jätte duktig för att han har inte hoppat så mycket innan han kom till stallet.
Så jag tyckte det gick bra<3

Inte så bra bild men den bästa jag hade:)

Kommentarer
Postat av: Michaela

sötnosen<3 NÄSTAN en procent av hundra om Michael är 1000000 procent ;)

2010-01-22 @ 20:13:34
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/
Postat av: Ragna svarar

Nej den är 10000 ggr sötare än han<3

2010-01-22 @ 20:17:07
URL: http://elskarejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0