Min lilla klant till häst...

I förgår tappade hon en framsko och i går så såg jag att den andra framskon var lös.
Ungefär såhär lät det när jag upptäckte det

Jag:Lina kolla här...
Lina:Oj! den är lös
Jag:Ska jag ta bort den?
Lina:Ja om du kan
Jag:Okej då gör jag det

Så när vi var hemma från våran lilla promenad så fick jag ta fram tången och bryta lös den. Det var inte så lätt som jag trodde :p
Nu förstår jag verkligen vilken snäll häst jag har medans jag och Lina tar i allt vi kan, rycker och sliter för att få bort skon så står hon och äter.
Vilken häst som hest skulle inte ha gjort så :P





Några andra täcken på att hon är väldigt snäll, ja till och med värlens bästa<3


Kommentarer
Postat av: Princess<3

=)<3

2010-07-30 @ 14:40:59
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0