trött-.-

Nu är jag jätte trött gick upp klockan 8 i morse eftersom det var km (Klubbmästerskap) :P Det började inte förräns 11 men det är alltid bra att vara i tid :)
Det var bara jag som skulle rida sockan, så jag fick ha han för mi själv. Jag var jätte nervös innan jag skulle rida. Jag var nästan säker på att jag inte skulle komma i håg banan eller riva eller vägra. Men det gjorde jag inte som tur var.
Jag var felfri :)
Fast när jag kom ut från banan märkte jag att ajg inte hade andats, Jag hade typ hållit andan hela tiden xD
Sen var det omhoppning och då höjde dom ju till 1m.
Då gick det inte lika bra :( Jag fick 12 fel.
Han vägrade på andra hindret. Och så rev han två.
Men jag tyckte han var duktig i alla fall. Det var nog också mest mitt fel att han rev.
Men vi kom 4:a i alla fall och det var ju bra. Det var Lotta som van på Pokemón :)
Grattis till henne :)
Och förståss 2:an och 3:an också Moa och Frida :)
Men nu ska jag duscha och sen ska jag gå och lägga mig så godnatt<3



Bild från i vintras på Sockan:)


Kommentarer
Postat av: Princess<3

Grattis<3

2010-06-07 @ 20:27:09
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0