Bonnie<3

Jag ska visa några bilder på mitt varmblodssto Bonnie. Hon är super snäll och jag har haft henne i ca en månad. Hon verkar trivas jätte bra :)
Ida var jag ute och red med Ronja och Jennifer. Det gick bra men hon vart lite orolig när Blökkur försvann :P
Men sen så kom han ju fram igen och då vart hon hur lugn som helst.
Hon är jätte snäll och rida fast hon far upp med huvudet i traven men det är ju det travare ska göra så det är ju inte så konstigt :P
Men om jag använder en halsförlängare så går hon mycket bättre, och jag behöver inte spänna den hårt alls :)
När man ska gallopera så går det ju lite fort då :P Men det går ju att lungna ner henne så det går någorlunda bra :)
Men hon har inte riktigt alla muskler för att orka gallopera sakta men det ska nog ordna sig:)
Jag har inte hopppat henne än men det ska jag nog göra snart. Hon är ju lite smårädd för hinder i bland :P
Men det ska nog gå bra:)
Här kommer några bilder på henne:








Vist är hon fin<3


Kommentarer
Postat av: -isabell

Men söt söt :D

2010-03-14 @ 16:06:10
Postat av: vindensmelodi

Ja, hon är superfin!

2010-04-02 @ 19:44:16
URL: http://vindensmelodi.blogg.se/
Postat av: Anna-Ida

Så söt<3

2010-04-25 @ 13:08:30
URL: http://bastalillasotajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0