Fodring med ronja :D

Nu har jag komit hem från en hel helg på stallet, det har varit jätte kul :D
Kursen på Lördagen var jätte bra, den var lite lång bara (från 9:30 till 17:30) Jag lärde mig mycket nytt :)
I dag blev det en lååång skritt tur, vi red i 2 timmar :) Super mysigt och roligt. Höll nästan på ramla av en gång, men höll mig kvar som tur var :P
Nu är jag i alla fall jätte trött vi var uppe till 2 båda kvällarna och sen upp 7 på morgnarna, inte så smart :P


Jag på Sockan :)


Matilda på Smeagol :)


Natali på Pokémon :)


Emma.J på Zazza :)


Ronja på Bella :)


Kommentarer
Postat av: Princess<3

alla hästar e dunder söta, men smeagol e ju bara sötast :)

2011-04-18 @ 09:15:39
URL: http://bergbackaskaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0