Frisk :D

För att göra en lång historia kort så kan jag börja med att säga (om ni nu skulle ha glömt) att jag är på Rörö. Mina låtsas tremeningar är också här.
I söndags så fick Melinda halsfluss och svinkoppor, hon fick mycket feber och blev jätte sjuk. Dagen efter åkte dom till sjukhuset och hon fick penicellin. Då kände jag att jag hade ont i halsen och jag blev ganska snabbt sjuk, jag med.
Jag fick penicellin på direkten så jag skulle slippa bli så sjuk som hon blev, och nu mår vi båda ganska bra :)
Nu ska vi kolla på film, vi vill egentligen bada men det får vi inte :(


Kommentarer
Postat av: Princess<3

hhahahahah :P

2011-08-12 @ 02:40:25
URL: http://Princessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0