Mysig ridtur :)

I dag fick jag rida som jag inte har gjort på säket en och en halv månad :P
Jag fick rida Sockan. Emma skulle rida Roxanne, så vi red ut en sväng :) Sen red jag lite i paddocken, han hade stått i två dagar så han var ganska pigg. Han fick till en rikigt fin ökad trav, så himla härligt :)
Sen gick jag in till stallet med han och tog av han sadel och träns. Sen när jag skulle gå ut med honom i hagen igen så står Zazza och Roxanne utanför stalldörren :O
Jag kollar bort mot hagen och ser att den är sönder. Emma hade farit hem så jag var ensam. Som tur var följde damerna efter Sockan, så jag slapp springa och jaga dom. Så då fick dom gå in i stället :P
Ingen skada skedd, som tur var :)
Bild på Sockan och Bonnie från förra sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0