Frågor för jag har inget liv.f

Har du haft sex? Japp
Med hur många?
Man kan räkna det på fingrarna
Ångrar du någon utav dom?
Någon kanske
Var du kär i alla som du haft sex med?
Hahah nej
När hade du sex senast?
I helgen
Har du varit full?
Jodå
Har du gjort något på fyllan som du ångrar?
Hahah oja! 
Vart vill du bli kysst?
Munnen?
Och om inte där?
Typ halsen
Vad är det snyggaste på motsatta könet?
Det är väl olika beroende på vem det är
Är/har du varit en player? Hahah nej
När blev du av med oskulden? 15
Har du någonsin haft fyllesex? Japp
När var din första kyss? Min första riktiga kyss var jag nog 14
Hur gammal var ditt äldsta hångel? Vet inte
Och yngsta? 15 hihi
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 2 typ
Hur många har du verkligen varit kär i? en 
Vad tycker du om kärlek? Kan vara fin ibland, men ibland är det bara skit
Har du flaschat/strippat någon gång? Tror inte det
När kramade du någon sist? Fredags kanske
Saknar du någon speciell person? Det gör jag alltid
Är du kär/tycker om någon just nu? Nja, inte kär men tycker om
Har du svårt för att bli kär? Ja rätt så
När kysste du någon senast? Lördags
Ångrar du det? Nejdå
Är du singel? Japp
När fick du senast en komplimang? I helgen kanske
Har du blivit våldtagen någon gång? Men nej!
Vem vill du kyssa just nu? Bra fråga
Bästa kyssen du fått? Har fått massa bra kyssar, kan inte välja
Vad har du på dig just nu? Kläder
Vad lyssnar du på just nu? Inget
När gick du upp idag? 7
Största misstaget du gjort idag? Har inte gjort något än
Vad ska du göra sen? Gå på skolan
Har du träffat någon irl som du snackat med över internet? Ja det har jag säkert
Påkommen när du har haft sex? Ja, mycket pinsamt!
Någon gång tvivlat på din läggning? Haha nej
Har du fått ditt hjärta krossat? Nja
Har du slått till någon på käften? Inte på riktigt
Har du skrikit åt någon? Jadå
Vad gör dig lycklig? Min familj, kompisar och göra roliga saker :p
När var du nere senast? Nyss, eller va?
När skrattade du senast? Igår
Har du hånglat med någon av samma kön? Har hänt
Är du pryd? Haha nej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0