Min helg..

Helgen har vait både bra och dålig... Fredagen var jätte rolig och konstig på alla sätt :P Hade jätte kul med Martina och med massa andra också ;)
Igår var jag bara hemma, väldigt irriterande med tanke på att jag visste att alla andra var ute. Men jag var ändå så trött så gick och la mig vid 11 tiden, dock fick jag flera samtal under natten av olika personer som så var vaken ett tag där vid 2, haha :)
Idag har jag verkligen inte gjort någonting alls, bara varit hemma och slöat, hade tänkt träna men var alldeles för lat för det så det får bli i morgon istället! :)
Nu ska jag sova och tagga skolan i morgon... eller jag kan ju låtsas i alla fall :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0