Mys!

Idag vaknade jag vid halv elva, då gick jag upp och åt frukost och kollade lite på tv. Sen var jag riktigt duktig och skrev klart min novell till svenskan, pappa tyckte den var bra.
Fast det är klart han måste säga det, han är ju min pappa :p
Sen åkte jag ner på Villis och tränade, det var jätte skönt eftersom jag bara suttit inne flera dagar nu känns det som. Så nog var det skönt att bli lite svettig! När jag var klar kom Michaela och Ante och hämtade mig och vi for hem till Michaela. Då klippte jag hennes hår lite snabbt innan jag gick och duschade, sen har vi inte gjort mycket alls, mest pratat och haft det mysigt :)
Nu ska jag vi gå och lägga oss och sussa så vi får se vad morgondagen har att ge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0