1. Berätta om dig själv

Jag heter Ragna och är 15 år, eller 16 om två veckor ;) Jag är alltså född 1996 och bor i det lilla samhället Vilhelmina, eller jag bor i en by ca 1 mil utanför. Där bor jag med min pappa Per, min låtsas mamma Ann-Jessica, min lillebror Isak och min halv-lillebror Arvid. Vi bor på en går och har en hel del djur som ankor, höns, kaniner, getter och min älskade lilla kissekatt Lisa :)
På fritiden brukar jag oftast vara med mina underbara kompisar, men ibland händer det även att jag är på stallet och rider. Ridning var ett mycket stort intresse förut men inte lika mycket nu p.g.a jag känner att jag inte riktigt har tid. Nu när jag har börjat gymnasiet så har jag inte lika mycket tid längre, och eftersom jag går Samhälls så är det rätt så mycket plugg..
Ja det finns väl inte så mycket mer att säga om mig, jag är nästan alltid glad och ibland alldeles för snäll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0