läxor och sånt kul..

Idag har jag som vanligt varit på skolan och lunchrasten var två timmar lång så då passade jag på att gå en sväng till Martina och prata lite med henne :)
Sen hade vi två lektioner kvar innan vi fick sluta och gå hem, skönt att vi fick sluta lite tidigare i alla fall, istället för tio över 4 :)
Nu sitter jag hemma och ska nog ta och göra lite läxor. Vi har svenska tills på onsdag och så ligger jag efter i matten, sen ska jag försöka göra lite naturkunskap också.. Om jag fattar hur man ska göra för det är så jävla svårt :P
När jag har gjort det ska jag nog sitta framför teven ett tag och sen gå och lägga mig, är så sjukt trött :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0