Jobbig onsdag

Idag har jag varit så jävla tött hela dagen, kan bero på att jag fick massa konstiga samtal mitt i natten och sov jätte dåligt efter det...
Men dagen har gått bra i alla fall och naturprovet gick över mina förväntningar, det var inte alls lika svårt som jag trodde att det skulle vara. Tur för mig :)
När jag kom hem sa pappa att min nya madrass till sängen har kommit, blev jätte glad! Skyndade mig att byta och den nya är så mycket skönare än den gamla, jag är riktigt nöjd :) Nu längar man ju nästan tills man ska gå och lägga sig :p
Jag hav även försökt att plugga lite tyska men det gick inte så bra, orkar verkligen inte ikväll så jag får väl göra det i morgon istället
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0