Lite ensamt..

Sitter och kollar på teve i min ensamhet, äter en macka och dricker te.
Det är skönt att vara själv ibland men jag nu vill jag inte vara ensam. Vill helt ligga och mysa med någon men det är ju som sagt ganska svårt då man är själv.
Dagen har varit bra, lite jobbig eftersom vi slutar sent på måndagar men det har varit en bra dag i alla fall.
När jag slutat gick jag i kylan till Michaela som jobbade. Bara den lilla biten från M1:an till Ica var jävligt kall kan jag säga!
Sen har vi inte gjort mycket alls bara slöat och annat allmänt.
Sen har jag varit barnvakt åt världens bästa lillasyster också, så hon ligger och sover som jag snart också ska göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0