Mitt 2012

Eftersom 2012 nu är slut och 2013 har börjat tänkte jag visa lite bilder som berskriver mitt 2012. 
Det har hänt mycket både tråkiga och roligare saker. I början av året umgicks jag mycket med vissa jag nu glidit ifrån lite grann, men vi hade jätte kul och det var en underbar tid som jag ibland saknar.
Efter en händelserik sommar började jag gymnasiet, som både var kul och riktigt jobbigt med mycket plugg. Men jag fick även nya klasskompisar som jag i och för sig känt sen innan men tagit tillbaks kontakten med, vi har riktigt roligt tillsammans, oftast ;)
Jag blev blond, tog en smiley piercing, jag var i Tyskland, var på rörö, var i Timrå och massa annat kul!
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0