Mitt jullov :)

Jag har vekrligen varit hur dålig som helst på att blogga under lovet, dåligt av mig!
Men mitt lov har bestått av att träffa släkten, äta god mat, vara med kompisar och bara ta det lugnt. Lovet har varit riktigt bra, känner mig ganska utvilad och redo för en ny termin i skolan då jag ska ha ännu mer fokus på skolan!
Eftersom jag inte orkar skriva allt jag har gjort under lovet lägger jag ut lite bilder :)
 
Hade en jättemysig jul hemma med familjen
 
Under mellandagarna var vi i Timrå där vi hälsade på farmor, farfar, faster, farbror och några av kusinerna. Vi fick även julklappar av dom och så blev det shopping i sundsvall :)
 
Jag hade en underbart rolig nyår med dom här snyggingarna som jag inte kommer glömma på ett tag ;)
 
Sen fick jag äntligen min hårförlänging som jag längat efter länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0